Διατροφικές συμβουλές για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας

Διαβάστε στο παρακάτω άρθρο διατροφικές συμβουλές για το πώς θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας από τον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο κ,Λουλούδη Δημήτρη.

  • Μην ακολουθείτε ποτέ στερητικές δίαιτες! Σε καμία περίπτωση μη λαμβάνετε λιγότερες από 1.000 θερμίδες ημερησίως.
  • Μοιράστε την ημερήσια τροφή σας σε 4-5 γεύματα.
  • Μην λαμβάνετε περισσότερες από 350-450 θερμίδες στα μεγαλύτερα γεύματα και 200-300 στα μικρότερα ενδιάμεσα.
  • Μην παραλείπετε γεύματα και μην μένετε νηστικοί για περισσότερες από 4 ώρες.
  • Αυξομειώνετε ελαφρώς τις θερμίδες που προσλαμβάνετε καθημερινά, έτσι ώστε να μην συνηθίσει ο οργανισμός σας σε μία σταθερή λήψη θερμίδων.
  • Καθιερώστε μία φορά την εβδομάδα «ένα ελεύθερο γεύμα» και κάθε δεκαπέντε (15) ημέρες «ένα ελεύθερο εικοσιτετράωρο», όπου θα μπορείτε να φάτε ότι κι όσο θέλετε.
  • Τρώτε τα μεγαλύτερα γεύματα στο πρώτο μισό της ημέρας και τα μικρότερα καθώς πλησιάζει η ώρα του νυκτερινού ύπνου.
  • Φροντίστε κάθε γεύμα να περιέχει άπαχη πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες και καλά λιπαρά.
  • Περιορίστε τις συμπυκνωμένες και αφυδατωμένες τροφές, όπως τυποποιημένες σάλτσες, λάδια, βούτυρο, μαγιονέζα και φρυγανιές.
  • Επιλέγετε τροφές καλύτερης δυνατής ποιότητας, όσο γίνεται πιο φυσικές και λιγότερο επεξεργασμένες. Για παράδειγμα, εποχικά φρούτα και λαχανικά, σπιτικό φαγητό και όχι τυποποιημένο.
  • Ελαττώστε επίσης τη ζάχαρη, και τις τροφές με τεχνητά αρώματα, ενισχυτικά γεύσης, συντηρητικά και άλλα πρόσθετα.
  • Ελαχιστοποιήστε ή ακόμα καλύτερα εγκαταλείψτε το τηγάνισμα ως μέθοδο μαγειρέματος. Μαγειρέψτε όσο περισσότερο στον ατμό, στο φούρνο, στη σχάρα ή στο γκριλ χωρίς να χρησιμοποιείτε μαγειρικό λίπος.
  • Πίνετε 1 τουλάχιστον ποτήρι νερό 10-15 λεπτά πριν από κάθε μικρό ή μεγαλύτερο γεύμα.
  • Πιείτε το καφέ σας χωρίς γάλα και ελάχιστη ή καθόλου ζάχαρη.
  • Καταναλώστε κατά την διάρκεια της ημέρας δύο με τρεις κούπες πράσινο τσάι.

Πάντως αν κάποιες φορές ξεφεύγετε.....δεν χρειάζεται να  φορτώνεστε με ενοχές. Όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Σας ενδιαφέρει  να κερδίσετε τον "πόλεμο" και όχι μια "μάχη"